yumruk55 Kızlar 38+1’deyim bebek 3400gr , dün dr muayene oldum çatın dar doğuramazsın dedi. Normal doğum neden olamaz ki ya anlamadım gitti.
Havin49_ yumruk55 bak canım bana da öyle dedi doğurursın ama tramva kalır dedi dinlemedim yaptım son gün doktor değiştirdim sırf normal doğum için be aynı doktorum un dediği gibi oldu oğlum 2 yaşında hala aklıma geldikçe korkuyorum ve hala idrar kaçırma problemim var ve hayat kalitem çok düşüyor idrarım geldiği gibi tuvalete koşmama rağmen nerdeyse çoğu zaman altımı ıslatıyorum ikinci doğumum sezeryan oldu keşke doktorumu dinleseydim değiştirmeseydim dedim kesinlikle doktorunuzu dinlemelisiniz
buketdeniz19 yumruk55 çatın darsa açılma olmuyor benimde çatım dar normal doğum hiç istemedim zaten direkt sezeryan olacağım
cinderella yumruk55 benim de çatım çok dardı basıktı rahim ağzı dardı normal doğurdum ama korkutmak istemem biraz zor doğdu çok ittiler karnımdan çıksın diye kesiler dikişler fln çoktu tabiki hissetmiyorsunuz o an ama yine de zordu yani 😁 her şeye rağmen iyi ki normal doğum yaptım eve gelir gelmez kalktım bebeğinle ilgilendim hastane de dolaştım gezdim
Aleynaaaag yumruk55 bana da aynı şekilde çatı darlığından dolayı sezaryen önerdi doktorum, bu süreci doktoruma güvenerek geçirmeyi seçtim ve sezaryen için son 9 günüm kaldı,hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah
yumruk55 Havin49_ yırtık mı oluşmuştu içeriden. Yav bende bilemiyorum ki sezaryenden korkuyorum. Normal doğum üzerine uğraştım hep.
sarilale123 yumruk55 benim çatım basık bebeğin kilosu zayıftı ona ragmen kafasında ödem oldu kanalda kalınca. Şimdi daha kilolu olacak gibi dedi ben kendim sezaryen diyeceğim bişey olursa diye korkuma