kpsslianne Kızlar sizce var mı yoksa kuruma çizgisi mi renksiz değil silik bir çizgi var pembemsi ama emin olamıyorum kuruma mı değil mi ? Sonuç hemen çıktı 5 dkyı geçmedi
znnnr kpsslianne 5 dk içinde çıktıysa tamamdır düşünme gerisini testi tekrarla yada gecikmeyi bekle kan ver
kpsslianne HabibeKarabey teşekkür ederim ilişki üzerinden 12 gün geçmesine rağmen çok silik geldi umarım sağlıklı gebeliktir 🥲
edra1945 Birkaç güne testi tekrarla canım var gibi duruyor ben de Regle 3 gun kala bu şekilde öğrenmiştim gebeliğimi umarım her şey gönlünce olur 🌸
kpsslianne ballim_dunya fotoğrafda gözükmüyor ama pembelik var renksiz değil kuruma çizgisi pembemsi olmaz değil mi 🥲
ballim_dunya kpsslianne hayır aksine morumsu olur kuruna çizgili dün bende böyle bir post açmıştım arkadaşım için hamileymiş hatta beta verdi 102 çıktı
kpsslianne znnnr yalancı pozitifler çok gördüm bu uygulamada bir de kasık ağrım çok adet olacak gibiyim ondan biraz tedirginim 🥲
kpsslianne Bunu gün ışığı ile çektim 🥲testi ilk yaptığımda hava aydınlık değildi şuan sanki daha net gibi @feyzaciim @znnnr
beybimom_ kpsslianne var bencede bir daha test yapmayı beklemeden kan vermelisin en garantisi beklemek strese sokuyor
Sonay2014 kpsslianne var canım bence hayırlı olsun bende test yaptım bu şekil çıktı pembe çizgi bugün gidip kan vericem 🌸🙏🏻
kpsslianne Sonay2014 hayırlı olsun sonucunu çıkınca yazar mısınız merak ettim yukarıda gün ışığı ile çektiğim görsel var ona bakar mısınız bir de 🥲
Sonay2014 kpsslianne baktım var bariz belli ama testin markası nedir benim o konularda bi fikrim yok ben prodoctor markasıyla önceki gebeliğimi öğrenmiştim kimyasala dönmüştü malesef bunda da prodoctor testi ile yaptım silik çıktı o yüzden umutlandım