Gulsen1989 Aysglkc şimdilik göbeğimde yok belimden başladı öyle öyle ilerleyecek Heralde ayy bide göbeğimde mi olsun 🤣🤣🤣 bari göbeğim çatlamasın
Burcuveburcum Aysglkc evet genetik diyorlar annemde yoktu bendede olmadı ama dert etmeyin doğum sonrası krem önerir doktorunuz
Tgbatem Bende 33.haftadayım 15 kg falan aldım henğz çatlağım yok annemde çok çatlak war bakalım doğuma daha var ne olurum bilmiyorum su çok içiyorum oldum olası o awantaj bence bende tatlı badem yağı kayısı çekirdeği yağı ve susam yağı alıp karıştırdım arada sürüyorum üşenmezsem 😂hayırlısıyla atlatalım inşallah son gün çatlayan da war doğumdan sonra kilo verirken çatlayan da nasip sanırım biraz
Aysglkc Tgbatem umarım çatlamazsınız 🙏 geçen bi komşum doğum esnasında çatladığını söylemişti şaşırmıştım ☺️ Tabi üç beş çizik dedi o kadarcık hiiiç önemli değil 😂
Gulsen1989 Aysglkc ben yanlardan genişliyorum demekki senin karnın sivri heralde benimki genişlemesine
Sukriyecanli Aysglkc canım bende 39+2 deyim. Hiç çatlagim olmadı çok şükür. Bio oil kullanıyorum. 6. Aydan beridir her duştan sonra düzenli olarak kullandım. Çok su içiyorum. Tabi aileden de gelen özellik de olabilir bilmiyorum.
tgbaylmz Aysglkc bebek yağı sür diyen çok oldu bana da bende daha başlamadı ama o birazda genetik ten olan birşey yaa Bolbol su iç doktoruna krem danışabilirsin
Sonayyy Gunluk 3 litre su ictim 39 haftamdaym ve bi suru krem yag kullandm catladm vucudun ile alakali elastk yapisyla ne su ne krem yag vs hepsi bos✔️✔️
ilknuryasa Aysglkc bende 18 haftadan beri yağ,yoğun body cream neler neler kullandım her gece 34. Haftaya girdim hafif yanlarda çatlama oldu.Annemde çok çatlak var bende artık genetik oldugunu düşünüyorum 🤔
Sonayyy Aysglkc yani yoksa 7,5 kilo aldm kilo ile de deil kimisi ne su icior ne yag suruo kilo da alio bi tane catlak yok‼️
Aysedrmz Deniziiimmm su 3,5-4 litreden sonra vücudun asit baz dengesini bozar. 5 litre su imkansız şu anda asidoz ya da alkolaza girmiş olmanız gerekiyor
Deniziiimmm Aysedrmz herşeyi de herkesin çok bilmesine ne gülüyorum. Eskiden beri böyleydim diye belirttim zaten hamilelik için yaptığım özel bir şey değil.
Elikkk 29 haftadayım çatlamadım ama doğurana kadar emin olamicam cunku her an catliycak gibi kasiniyorum 😁 lierac bebeyagi ne bulduysam nemlendirici kullanıyorum hergun kremliyorum bakalım çatlarsa demekki bosmuss herşey