Kızlar 39+1 2 cm açıklığım var nstde sancılarım çıkıyo şuan 1 saattir adet sancıısı çekiyorum alt kasıklaeımda ama 1 saat öncede yine çok uzun böyle ağrı çektim sonra geçti şimdi tekrar başladı ama hiç geçmiyo ne zmn doğururum tahminiii kasıklarımda adet ağrısı baskı hissediyorum bel ağrımda var biraz sizce ne yapmalıyım