Kızlar 38+1 im şuan uykumdan uyandım iki gündür su gibi terliyorum resmen su içinde kalıyorm ama vücudum soğuk. Midem bulandı tuvalete koştum ishal de olmuşum midem hala bulanıyor ve hem üşüyüp hem terliyorum üşüttüm mü acaba yoksa doğum belirtisi mi ishal ? Perşembe randevum var acile gitsem mi sabah acaba ya çok fena oldum