ekmekci67 İyi günler Rize devlette doğum yapan var mı ? Memnuniyet ve memnuniyetsizliğini paylaşırsa çok sevinirim
Ayla53 Ayla53 bunların dişinda da var ama en çok sevilen ve tercih edilen doktor selma ve filiz hanım
slhnyr ekmekci67 ben onun takipli hastasıyım hayatımda ilk defa bir doktorun sıcaklığını bu kadar hissettim anne gibi. devlet hastanesinde doğum yaptım aynı özel gibi ilgililerdi ebelerden doktorlara hepsi çok iyiii