Herkese merhaba. İlk hamileliğim olduğu için birçok şeyde olduğu gibi beşik konusundada kullanım açısından tecrübesiz olduğum için çok kararsızım. beşikle ilgili önerilerinize ihtiyacım var 🙃 anne yanı park yatakmı yoksa yine önü açılır anne yanı olan ahşap ızgaralı yatak mı? Tecrübeli anneler hangisini tercih ederdiniz? Bebek için risklimi olur ahşap olanlar biraz büyüyünce eli kolu sıkışırmı? Kullanımı nasıl?