Merhaba arkadaşlar, (öncelikle konuya dair bir bilginiz yoksa bile yorum yapar mısınız, sorum öne çıksın diye)
Sağ bölgemde şiddetli sancı ve ağrı sebebiyle doktora gitttim . Ben bebekten dolayı sanıyordum meğer böbrek taşım varmış. Bunu yaşayan ve bir çözüme ulaşan var mı aramızda?
Nasıl düşer?
Doktorlar ilaç vermekten yana da değil..
Yaşayan varsa nasıl bir tedavi uygulandı?