NilMila1 Kızlar bu saat oldu biraz menemen yedim kek yedim süt içtim muz yedim ama kahvaltı yapmadım midem almıyor artık yumurta peynir salatalık domates ama içim rahat değil sanki vicdan azabı çekiyor gibi hissediyorum sağlıklı bişey yemedim gibi sizler ne yiyorsunuz her sabah 😐
Bsraozturk NilMila1 Benim kahvaltım kaşarlı tosttan ibaret canım 4 aydır başka bişey yiyemiyorum öğleden sonra yumurtayı omlet tarzında yersem anca yiyebiliyorum bazen o da 🤷🏻♀️
Ssraa NilMila1 ne denk gelirse yiyorum. Sağlıklı olsun diye artı bir çabam yok. Bebeğim de ben de iyiyiz çok şükür
Selinnnce NilMila1 canim valla 1 de uyaniyorum kahvalti yapamiyorum mide bulantisindan ne bulursam onu yiyorum :/
Ezgisu NilMila1 pekmez beyaz peynir süt ceviz incir yumurta her sabah olmazsa olmazım . Sen bana gönder ben yerim 😀
NilMila1 Bsraozturk Napıcaz böyle bilemedim akşama kadar tekim evde hep atıştırmalık birşey hazırlayasım yapasım gelmiyor hoş ne yicem ne yapıcam diyede şaşıyorum 38+6 günlüğüm bir doğarsaydım valla rahatlıcam sen kaç haftalıksın canım
Hulya57 Ssraa bende o şekildeyim ne bulursam önüme ne gelirse ewde. Ne varsa cok şükür bi sorunumuz yok suanda
Bsraozturk NilMila1 4 aylık henüz ilk haftalardan daha rahatsızlıklarım başladı iştahım gitti gidiş o gidiş
Ssraa NilMila1 yeri geliyor o da oluyor. Sadece peynir ekmek de oluyor. Börek oluyor nadir yumurta oluyor. Kek kurabiye gözleme aklına ne gelirse ne denk gelirse☺️
NilMila1 Ssraa Biraz rahatladım gibi sanki bebeğime bakmıyorum gibi hissediyordum bende kendimi artık son günlerimiz bizimse ama olsun yinede sağlıklı şeyler yemem gerek galiba diyordum ne kadar üşengecim ne kadar kötü bi anneyim diyordum😐😐😐😒
NilMila1 Selinnnce Bende o saatlerde kalkıyorum ama o saate kadar da 10 defa lavaboya kalkıyorum o aralarda atıştırıp gerı yatıyorum
Selinnnce NilMila1 bak en azindan sen atistiriyosun bende oda yok valla elimde degil yiyemiyorum napayim
NilMila1 Ezgisu helal olsun canım sana afiyet bal şeker olsun ne güzel her sabah yiyip sıkılmıyorsan 😊
Tiredmother NilMila1 7 aydır Nutella ekmek yiyorum 😄 başta çok kasıp vicdan yapıyodum ama midem bulana bulana öğüre öğüre yemektense en azından karnım doyuyo düşünüp saldım
Efemina NilMila1 kız daha ne yiyicen 😄Şükret ben sadece haşlamış patates haşlanmış makarna yiyiyorum oda açlıktan ölmemek için 😁
NilMila1 Efemina bilmem 😁 ben böyle ne bilim her gün yumurta süt yoğurt ceviz sebze meyve düzenli 3 öğün yiyim diyorum 🙄
NilMila1 Zuleyha18 İlk 3 ay olması normal bebek senden beslenmiyor o sürede zaten de ben şimdi son günler ne yersem o kâr diye sıkıntı yaptım ama ama bi yandan baş agrısı ağırlık hasta gibiyim hergün üşengeçlikten bunaldım vicdan azabı çekiyorum böyle anne mi olur 😞