Kızlar 7+3 oldum hiçbir sorun yok ama doktor karından ultrasonda birşey göremedi bu durumu yaşayan var mı açıkçası pek ilgilenmedi bir saniye bile sürmedi yatmamla kalkmam bir oldu düşük ya da dış gebelik dedi ama hiçbir belirtisini problemini yaşamadım başından savmak için mi dedi acaba 😢