nzhnurknc 00:00 itibariyle 38+6 oldum hiç bir sancım ağrım vs yok herşeyi yapıyorum harketsiz bir hamilelikte geçirmedim ama hiçbir doğum belirtisi yaşamamak endişelendiriyor sizler ne durumdasınız?
Mrv_mom nzhnurknc an itibari ile 38+2 perşembe günü alttan muayene yapıldı 2.5 cm açılmam var cuma günü nişanım geldi ama hala gelen giden yok perşembe kontrolümüz var bakalım ozamana kadar gelmezse ne karar verilicek
nzhnurknc ftm80 39+4 te kontrolüm var tekrar bende açılma vs de yok normal doğum pozisyonunda herhangi bir anormallikte yok ama belirti de yok Allah yardımcımız olsun 🤲🏻
gizarden Mrv_mom 38+1 im perşembe benimde randevum var 😬 alttan bakar mı acaba doktor bıgüne kadar hiç bakmadı
Mrv_mom nzhnurknc şuan ne durumdayım bilmiyorum ilerledimi aynımı doktorum bebek haraketleri normalse gelmene gerek yok dedi bekliyoruz
Mrv_mom gizarden benim sancım ve şiddetli baskı hissediyordum söyledim oyüzden bakalım bi alttan dedi normalde bakarmıydı bilmiyorum , sizin varmı bu şikayetler