2_bebeli Ayrıntılı ultrasonu kaçıncı haftada çekildiniz kızlar? Bir de özel hastanede eşlerimiz de girebiliyor mu?
mrsdoruk 2_bebeli 22. Haftada detaylı usg yaptırdım özelde alıyorlar ama benim eşim yurtdışında olduğu için tek girmiştim çokta güzel geçti darısı herkesin başına musmutlu geçsin 🙏🏼
2_bebeli mrsdoruk benim 21. Haftada çekilecek.. Sorun olmaz sanırım demi🙈Amin inşallah teşekkür ederim canım
mrsdoruk 2_bebeli biraz geç gidersen daha iyi olur canım ben net görebilmek için 22. Haftamda gittim ama 24. Haftaya kadar zamanı var zaten 😊