asell_53 [silindi] çok şiddetli değilse ve ara ara oluyorsa normal rahim genişliyor bebek yerleşiyor 23 haftalık olcam hala ağrım olabiliyor önemli olan giderek artmaması ve kanamanın olmaması
linamom2 [silindi] 8+1 den selam 👋 benim de ara ara karın bel ağrım oluyor. Dün gece ağrıdan uyuyamadım endişelendim sabah birşeyim yoktu. Ara sıra Şuan ağrı oluyor 2. Gebeliğim kızım da böyle oldum mu pek hatırlamıyorum sağlıkla gelsin bebişler 🌸
elifyagmurtasin uzun sürmüyorsa normal benimde oluyor 8+5 teyim hele dün sanki rahimim aşağı doğru çekiliyordu fiziksel aktiviteden kaçınmak lazım bence özellikle ev işi bulaşık bile yıkayamıyorum
[silindi] elifyagmurtasin ara ara oluyor geçiyor ama en başından beri vardı gerçi ama nedense tedirgin etti ben her şeyi yapabiliyorum şuan ama dediğiniz gibi yorgunluğa göre artıp azalıyor
elifyagmurtasin [silindi] canım yapabiliyor olman yapmanı gerektirmiyor hayatımızın en prenses dönemini yaşamamız lazım inan ki doğduktan sonra yeterince yorulacağız şu aralar kocam bıkana kadar prensesliğimi ilan ettim kendimi hiiiiç yormuyorum çünkü biz hissetmesekte bebeğimiz hissediyor
melikeciha [silindi] sürekli vardı bel ağrım adet olucakmısım gibi şuan daha iyiyim 🙂 kalp atışını duyduk ama çok az daha küçük olduğu için ❤️
Minossellam Bende 7+3 ve akşam âdet olacakmış gibi bel be katın ağrısı yaşadım ve lekelenmelerimde var henüz kalıp atışı bebek yolk göremedim
[silindi] Minossellam bende bebek var kalp atışını duymak için erken gelmişsin iki gün sonra gelsen duyardık dedi ama kimiside regl olacakmış gibi ağrı olması normal diyor umarım iyidir bebeğiniz
Minossellam Ben gittiğimde beş haftalıktı sadece keseyi gördük bebek için çok erken denildi iki hafta sonra gelmem söylendi cumartesi gideceğim hayırlısı artık
[silindi] asell_53 hamile olduğumu öğrendiğimden beri ara ara gidip gelen bir ağrı bazen uzun sürüyor ama geçiyor gelip gidiyor anlayacağın ama sürekli süren bir ağrı değil
[silindi] linamom2 evet aynı dün gece bende öyleydim sabah hiç bir şeyim yoktu demek ki normal dikkat ettiğimiz sürece sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım