Kızlar 33 haftalık hamileyim bi kaç gündür vücudum da kaşıntı var akşamları daha çok oluyor bir de gündüz olmuyor denecek kadar az kırmızı noktalar halinde sivilce gibi bir de kaşınınca kolonya döktüğüm oluyor öyle olunca geçiyor bu acaba yediğim bi şeyden mi oldu yoksa gebelik kolestazı dedikleri şey bu mu