daisymom_99 ay ben de utanmıştım bu duyguyu anlayabiliyorum :( ama söyledim tabiki kendi doktorum da biliyordu zaten o da belirtti spinal sezaryen oldum baya baya da uyuştum hiçbir sorun olmadı. Hatta tepemdeki anestezi doktorunu esir almıştım panikten bak ben sigara kullanıyorum ona göre diye 😂 mutlaka söyleyin spinalde aşırı sorun olmuyor çünkü solunumu bilinçli yaptığımız için ama genel anestezi olduğu zaman sigara her zaman çok sorun maalesef…