papatiaa Ne durumdasınızzzz , aynanda öğrenmiştik hepimiz geldik yolun sonuna doğru ama birbirimizi kaybettik
gerigeldik papatiaa bugün 38+4 olacaktım hatta bu sabah sezaryene girecektim ama benim bebe durmadı 37+1de acil sezaryene alındım 😄 hepinize çok çok kolay doğumlar diliyorum 🌸
zelih8a8wa papatiaa valla bekliyom bacım bakalım yarın kontrole gidicem bakalım neler olacak benim kızın gelmeye niyeti yok daha
sinemakii papatiaa 38+1 deyim bende ama benim bebişin de geleceği yok gibi daha çarşamba kontrole gidicem bakalım umarım doğumla ilgili birşeyler söyler doktorum sıkıldım vallahi hamilelikten 🥸🥸
papatiaa gerigeldik gözün aydın diyorum bebiş nasıl sen nasılsın ??? Birde nasıl oldu ağrın felan mı olup gittiniz
ceylinya gerigeldik bi sorun oldumu bebekte ciğer gelişimi vs bende 37+5 de doğm icn düşünüyorm beklersem dkktorm tatile gidicek ve cocgm 31inci haftadan beri ters duryo göğüs ağrısı ve nefes darlığı cok cekiyorm dayanabildgm kadar dayanırm sanıyordm ama cok zor benm icn ve cevremdekiler erken cocgu bekle vs sancı gelsn dediler doktormda nst bakıp kilo boy saglkmı deglmş bakalm ona göre kararlaştralm dedi hayırlısyla🥲
june88 37+5 ten selam,, benim oğlanda sakin daha gelecek gibi değil :) bakalım ama bende artık aşırı yoruluyorum
fundiiim Ege_annesi aynı hafta ve günlüğüz önümüzdeki cumartesiye kadar kızım gelmez ise sanırım cumartesi doktorum sezeryan günü için konuşacak
papatiaa sinemakii normal doğum ise en sonuna kadar yolu var sonrası suni malesef eski kadınlar nasıl doguruyomus bilmem
Ege_annesi fundiiim ben bir öncekini normal yapmıştım devlette doğuracağım için bey efendi kendi gelmese 41 de suni ile gene artık 🙁 inşallah kendi gelmeyi seçer
gerigeldik papatiaa bebişte iyi bende iyiyim toparladım normal hayatıma döndüm. Gece birden suyum geldi hastaneye gittim 5 cm açıklık vardı hemen ameliyata aldılar
fundiiim papatiaa eski kadınların hayatı ile bizim hayatımız arasında çok fark var canım WC lerimiz eski tip değil yer sofrasına otur kalk yapmıyoruz bağ bahçe işleri işe uğraşmıyoruz merdiven çıkmıyoruz heryerde artık asansör var yürüyerek bir yerden bir yere gidilmiyor çoğumu araba ile hallediyor işlerini ayakkabılarımızı bile eğilip bağlayamıyoruz eşlerine bağlatıyor herkesin evinde olmasada çoğu kişinin işlerini yardımcısı annesi kardeşi ya da eşi yapıyor hamileliklerimizi fazla koruyarak korunarak geçiriyoruz öyle oluncada vücudumuz geçmiş zaman annelerimiz gibi normal doğuma elverişli olmuyor canımızda fazla tatlı olunca haliyle doktorlarda sezeryana dönmek zorunda kalıyor.