Bacımsular🌸,şuan 36+2. Haftadayım, doktorum 10gün sonra gel sezeryan günü vereyim tahmini 6 mayıs gibi alırız bebeği dedi ama o zaman daha 38. Haftaya girmemiş oluyorum birde bebeğim önden gidiyor karnı 40 haftayla uyumlu çıkıyor çok iri bebek gizli şekerde olabilir sende dedi acaba gizli şeker oldugu için mi erken sezeryan yapacak? Bilgisi olan var mıı ?? Beni bi aydınlatın🌼🙏🏻