Kdz plasenta aşağıda olduğunda kanama riski olabiliyor, ilişki ve ağır kaldırmak yasak, doğuma kadar yukarı çıkabiliyor endişe etmesin sadece kendini yormasın, çıkmazsa da sezeryan oluyor, yapışıklık vs yoksa da bir sorun teşkil etmiyor canım, benim 37. Haftada yukarı çıkmıştı