seybey Arkadaşlar faktör v leiden heterezigot genetik pıhtılaşması olup gebelik geçirenler doğum yapanlar süreç nasıl ilerledi acaba bu gen hakkında doktorlarınız ne dedi?
purpoles seybey hafif pıhtılaşma var bazı doktorlar kan sulandırıcı veriyor bazıları vermiyor ben kullanmayı tercih ediyorum 😕
Cngul seybey ay şimdi görsüm benimde aynı artıl kafayı yicem doktorlar vermiyor kan sulandırıcı 5 peritanologla görüştüm gerek yok diyorlsr siz naptınoz sürekli araştırıuprım
endlesslove1 seybey bende onun yanında 4 genimde daha bozukluk var 3 hetero 2 homo var bende normal insana göre 8 kar fazla riskliymişim
seybey Cngul merhaba sizin hangi genlerde var acaba hafif o yüzden mi benim genlerimle öncesinde help sendromu geçirmiştim şimdi hem ecopirin hem 4000 lik iğne verdi doktorum
seybey Cngul aslında faktör v leiden heterezigotsa benimle aynı neden vermediler ki anlayamadım inanın il neresi
seybey Cngul daha önce erken doğum düşük kürtaj gebelik zehirlenmesi varmıydı sizin bizim genimize gerekli diye biliyorum ben
Mucizem02 Cngul Gülhane kadın doğuma gidebilirsiniz orada veriyorlar genelde arkadaşıma vermişlerdi iğne bende aynı genden heterozigotum 🥲