meryemmstf Orda doğum şans meselesi bence, benim ilk doğumda ebeler çok iyiydi ama Mayıs ayına denk geldiği için stajyerler de vardı hep, doğuma girenlerden bir tanesi erkek doktordu diğerleri iyiydi ama erkek olan dikiş atmıştı onunda eli çok ağırdı, onun haricinde doğumdan sonra gelen hemşireler sabah muayeneye gelen doktor iyiydi