Arkadaşlar 13. Haftada özele gittim ikili test için cinsiyet sordum bebek çok normal bi pozisyonda değildi baya uğraştı etti bacak arası kapalıydı vs neyse kız dedi büyük ihtimalle. Yani ben buna kız diyorum dedi. 12 de de bakmıştı görememişti tam gene ama kız demişti. Geçen hafta devlete gittim 14+6 da doktorum baya yaşlıydı 60 vardır. Neyse bakıyordu bende öylesine anlattım hocam geçen hafta gittim kız dediler siz görebiliyor musunuz diye. Gayet hazır bi cevapla ben erkek gördüm dedi. Şok oldum o an. Nasıl yani filan oldum başka cevap vermedi baktı etti baya aksini söylemedi. 2 hafta sonra daha net olur dedi. Sizce hangisi doğru kafam karıştı çok