mervetrkmn3 bende 5.haftamda keseyi gördüm ikiz gebelikti 6. Haftada kalp sesini duymak için gittiğimizde bir bebeğin kalp sesini duyduk diğer kese boş dedi doktor ve daha korkunç bir sürü şey yok işte o boş olan kese yanlış yere yerleşmiş kanaman olabilir ölüme kadar gider vs vs o kdr korkuttuki beni başka bir doktora da gittim sonra o boş.olan kese kendiliginden dusucek korkulcak bişeyde yok dedi o yüzden böyle olumsuz durumlarda iki üç hekim görmesi lazım yoksa insan delirir