dilekmom6 [silindi] çok normal daha erken. Ben hiç yaşamadım 16 haftalık oldum hayatıma normal devam ediyorum.
mervetrkmn3 [silindi] ben bugün gittim de 6+2 bebek var kese 16mm ama kalp atışı duyulmadı özelde ki doktorum kurtaj dedi devlet hastanesi haftaya ptesi gel kalp atışına bakalım dedi
[silindi] mervetrkmn3 Daha çok küçük bence beklemelisin hatta bana doktorum çok erken gelmişsin kalp atışını duyamayız dedi
mervetrkmn3 [silindi] ay inşallah duyarım bende Rabbım hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
yasmintr [silindi] 16 haftalık oldum şükürler olsun bir kere bile kusmadım mide bulantısı yaşamadım sadece koku hassasiyeti var o kadar bide ciltte sorunlar kurulaştı sivilce attım falan o şekilde. Bu belirtiler bence kişiden kişiye değişiyor ☺️