Kızlar yürüyüş yaptıgınızda ya da ev temizliği yaparken bir süre sonra karnınız sertlesiyo mu? Yani beni karnımın üst kısmı tas gibi oluyo resmen catlayacak gibi. Biraz is yapsam belim agrıyo cok agırlasmıs hissediyorum. Bir de bu aralar ara ara hafif regl sancıları hissetmeye basladım. Yalancı sancılar sanırım ama sizde de varmı nasılsınız genel olarak?