gunes866_ Kızlar güneş lekeleri ve kapalı komedon için devletteki Dermatoloji uzmanına gidip çözüm bulan varmı
gunes866_ yaggmurt hamile değilim. Doğum yaptım emziriyorum büyük ihtimalle gene vermez ama genede bi gideyim diyorum
gunes866_ kesginn aslında bi dönem diyet yaptım özellikle yağ ve şekeri azaltınca geçti ama şuan allah ne verdiyse yiyorum. Bı düzenim yok hemen çoğaldı hunes lekesi de basımın derdi zaten özellikle mart ayında önemsemedim şimdi rengarenk yüzüm
kesginn gunes866_ ben yediklerime hiç dikkat etmem baya fastfoodcu bir insanım belkide ondan hiç geçmedi bilmiyorum ama doğumdan sonra doktora gidicem göstereceğim
kesginn gunes866_ bulur illakide güneş kremini hayatının bi parçası haline getir bence canım ben hep kullanıyorum kullanmasam daha beter olur
gunes866_ kesginn oda beyaz yoğun heralde ben çok sürüyorum Seba med aldım loreal turuncu oşanı aldım son umudum onlar