suhedaoguzhaan canım aynısı tam o haftalarda başıma geldi meme uçlarıma iğne batması oluyordu bir ıslaklık hissettim hafifçe sıktım bir baktım sarı sarı süt, hemşire oldugum.halde hamileyken süt geldiğini bilmiyodum ebe arkadasima danıştım o da bana bunun normal olduğunu hatta bebek olduğunda sütun de bol olacağını söyledi sıkma vs yapma çok ağrı vs olursa soğuk ya da sıcak kompres yapabilirsin dedi seninde aklında bulunsun korkulcak bişey değil zaten sonra kayboluyor ara ara yine geliyor şuan 38. Haftdayim minik sızıntı oldu bir kaç kez o kadar o da birer damla kadardi