Arkadaşlar merhabaa. 37+4 haftalık hamileyim perşembe sezaryen doğum yapacağım inşallah. Son 2 aydır, sıkça özellikle son 2 haftadır inanılmaz su içme isteği var. Buz gibi olmazsa kesmiyor ve buz yiyorum. Ama İNANILMAZ bakın yani sürehiyle içmeye başladım sürahi bitiyor 10 dk sonra tekrar içmek istiyorum ve içsem o sürahi biter buz gibi. Tahliller normal, şekerimde. Sizde de oldu mu? Su içmekten çatlayacağım 😭