anstzist Merhaba hanımlar, bilen birine sormam lazım. Benim yıllık iznim yok. Bayramdan sonra pazar gününden itibaren 6 gün rapor almam gerekiyor. 3,5 aylık gebeyim zaten. Acil servis sizce 6 gün verir mi ? Bu kadar gün rapor alan oldu mu acilden ?
BKZ anstzist normalde usulsüz olduğu için aile hekimleri vermez ama hamilelikle ilgili bi durumsa aile hekiminizden rica edebilirsiniz
duygutuna5 anstzist pazar gün zaten mesaiden sayılmıyor. Pazartesi gidip aile hekimliğinden 5 gün alsanız olmaz mı 🤔 hatta cuma gününden gidip durumunuzu aile hekimine anlatadabilirsiniz
yurdtas anstzist doktoruna bağlıdır tabi ki ama 6 gün veren hiç görmedim acilde 3-4 gün almıstım ben kendi çalıstığım hastane oldugu halde fazlasını yazmamıslardı
tahamommy anstzist fazla izin alabilmek için sanırım heyete çıkmak gerekiyor canım bi araştır istersen, sen riskli hamilelikten dolayı mı alıcaksın yoksa sadece izin için mi
anstzist BKZ pazar günü almam lazım. Pazar günü acil servis dışında hiçbir poliklinik/aile hekimi bulamam. Zaten öyle olsa kadın doğumdan alırdım yüksek ihtimalle. Ama acil servisten almam lazım
anstzist duygutuna5 malesef olmuyor, personel şube şefine sordum. Bayram haftası olduğu için hafta içi zaten heryer tatil. Pazar günü ancak acil servisten alabilirim. O da verirse :(
anstzist tahamommy fazla izin değil. Heyetle alakası yok. Bayram 9 günlük tatilden sonra, 5 gün hafta içine istirahat raporu yazdırmam gerekiyor. Kendi yıllık iznim olmadığı için rapor alacağım ama onu da pazartesiden itibaren değil de pazardan itibaren almam lazımmış. Yani 6 gün.