Zuleyha07 Ben yaptırmaya gideceğim hafta çok fazla sancım vardı, doktorum sancılarımı tetikleyebileceğini söyleyerek yaptırmama izin vermedi. Sağlık ocağından aradıklarında da sancılarımın olduğunu söyledim onlar da aynı şekilde tetikleyebilir dediler o yüzden yaptıramadım. Ama durum böyle olmasa, her şey yolunda olsa yaptıracaktım.