Honey-Bee 16 haftalık hamileyim. Bebeğimin kasılmalarını hafif hissediyordum. Son 2 3 gündür bişey hissetmiyorum. Normal mi bu korkuyorum çok
annebebeka Honey-Bee henüz çok erken o haftada bir gün hissedip üç gün hissetmeme çok normal 24′e kadar yolu var, hatta 26-27′den sonra bazı doktorlar hareketleri takip etmeye başlayabilirsiniz diyorlar