babyhm0 inşallah bebeğine hemen kavuşursun canım ben kızımı 34 haftalıkken acil sezeryanile doğurdum 2 gün hastanede kaldım sonra yok anne otelinde kalacaksın dediler beni alt kata aldılar bebeğimin solunum yolu sıkıntısı vardı devlet olduğu için annemi kabul etmediler anne oteline tek başıma o kadar zorlandim ki günlerce içim dışıma çıktı kızım tam 14 gün kaldı hatta doktor üçüncü gün umudunuzu kesin bu kız çok yaşamaz dedi 14. gün sonra kızıma kavuştuk eve geldik hiç korkma yani şuan 1 yaş 2 aylık umarım sende en kısa zamanda kavuşursun güzel anne ❤️ ve sana diyeceğim tek şey kendini çok üzme çünkü sütün gelmesi gerekir sıkıntı yaparsan Allah korusun kesilir sütun ben öyle yaptım ağlaya ağlaya sütüm kesildi bir dahada hiç gelmedi 😔🤍