En son 23 Mart 30 Mart arası adetim oldu fakat ben şubat ayında altısında düşük yaşadım
Normalde düşüktü önce adetlerim hep 35 gün oluyordu düzensizdi fakat bu sabah çok açık renk pembe geldi kanama yoktu kırmızılık parlak kırmızı yoktu peçeteyi silince geldi ve devam etmedi ağrım da yok sadece dün çok fazla göğüs hastası yetim vardı resmen göğüs uçlarım açıyordu yorumunuz nedir gebelik olabilir mi test yapmadım