Selamlar
Kızlar malum mevsim geçişi. Bu kışı hasta olmadan süper atlattım diye sevinirken grip oldum ve antibiyotik kullanmadan iyileşemiyorum. Aile hekimine gidiyorum. Antibiyotik kullanmam gerektiğini biliyordu önceden ama şuan asla vermiyor hamile olduğum için sadece parol diyor :( nasıl atlatıyoruz bunu. Aklıma bir de şey geldi doğumdan sonra emzirme döneminde grip olunca ne yapıyoruz bir de emzirmeye ara veriyoruz muyuz