Ela11 sancı her zaman normal doğum demek değildir. İlk gebeliğimde yüzde doksan doğum sancısı çektim bir ay boyunca ama açılmam bir cm de kaldı. Rahim ağzımda yumuşamada olmadığı için suni vermeyi riskli gördü doktorum ve sezeryana aldı... Sancınız yeteri kadar artarsa normal doğum bel fıtığı kordon dolanması iri bebek annede astım vs gibi sorunlar yoksa elbette mümkün ama sancın olsada illa normal olur diyee bir kuralda yoktur