Bsraa_emir Ben aç karnına gitmiştim sabah saatlerinde doğum yaptım zaten kan alacakları içinde aç gelmemi söylemişlerdi. Doğum sırasında mide bulantısı yaşamamam içinde yemek yememi söylemişlerdi ama yine de bebek çıkarken bir mide bulantısı yaşamıştım ☺️ Doktorunuza danışın, umarım rahat ve güzel bir doğum gerçekleştirirsiniz. Çok kısa sürüyor bebeğinize hemen kavuşuyorsunuz hiç strese girmeyin 🫶🏻