Merhaba, şuan 17 haftalık hamileyim bu süreci beraber yürüttüğüm bir doktorum var ama bazen değiştirsem mi diye de düşünüyorum. Gaziantep Liv hospital Ali ovayolu’na sezeryan olan var mı doktor eli de çok önemli diyorlar deneyimlerinizi paylaşır mısınız?