ozlemanneyim merhaba serklajlı 26 haftalık bir erken doğumum vardı bu gebeliğimde 13-14 hafta arası önlem amaçlı serklaj oldum şuan da çok şükür 33 hafta olmak üzereyim , açıkçası bu haftaları görebileceğime dair bile umudum yoktu ama rabbime bin şükür , bu aralar da hala kasılmalarla boğuşuyorum . Bu zamana kadar da fazla dikkat etmedim yatarak geçirmedim sürekli . Doktor öyle söylediği için. İşte böyle geçiyor 🥰 sormak istediğiniz bişey olursa her zaman sorun süreciniz kolay ilerler inşallah Allah zamanında doğum nasip etsin