Regle göre 16+3 ultrasona göre 17 haftalığız bugün kontrolümüz vardı yine cinsiyetini öğrenemedik sadece kız olarak tahmin yapabilirim dedi doktorum hem bebek göstermiyor hemde göbek bölgen biraz yağlı net göremiyorum dedi💁🏼♀️ Böyle geç öğrenenler cinsiyeti neydi genelde saklayınca kız diyorlar doğru mu