busra_sezer Abselar en son 56 mı 58 mi ne demişlerdi ama hazirandan sonra zam gelecek dediler o yzden zamdan sonraki fiyatını tekrar sormam gerekecek
kubraerkirok İlk doğumumu orada yaptım kızıma şimdi tekrar hamileyim yine aynı doktoruma gidiyorum.Doktorumdan çok memnunum doğum ücretini en son normal doğum 53 dediler ama değişmiş olabilir yarın kontrolüm var tekrardan sorarım.
busra_sezer kubraerkirok hangi doktordasınız bende ilk doğumumu orda yaptım şimdi ikinciye hamileyim yine ordayım 😊
kubraerkirok busra_sezer Duygu hocaya gidiyorum ilk doğumumu onda yaptım ikinciyi de inşeAllah onda yapacağım 🙂
mizgin_ceylann Bende fumeral hocanin yanına gidiyorum ilk gebeligim 32 haftalik gayet memnunum şimdilik bir sıkıntı yok
Iremm2611 kubraerkirok merhaba bende duygu hocaya gidiyorum memnunum kendisinden normal doğuma nasıl bakıyor acaba