surpriz_anne Merhaba güzel anneler🍀 benim doktorum 12. haftadan sonra boyatabilirsin dedi ama açma işlemini sormadım sonuçta ben ışıltı istiyorum aslında aranızda saçını boyatan oldu mu veya düşünen var mı şu anda 4.5 aylığım 18 haftalık 🩵
nilaydax surpriz_anne çok mu acil ışıltı bebeğinden daha önemli değil ya.Kimyasal sonuçta .Yapma bence benim doktorum saç boyatmaya bile izin vermiyor
Gks_01 surpriz_anne daha önce kuaförlük yaptım ve uygulanan boya (düz boya) bitkisel olmalı ,açık alanda yapılmalı . Açma , oryal işlemleri hamileyken önerilmiyor hiçbir hamileye de yapmadım
wind Benim bildiğim çoğu doktor boyatmayı da önermiyor. Açma daha da kimyasal maddeler içeren bir işlem. Biraz sabretseniz daha iyi olur bence.
beyzagurbuzz wind bence de bekle canım @surpriz_anne hem içinde kimyasal var hem sert kokuyor boyalar, bebişe dokunabilir Allah korusun
sibel3329 Haftada kuaförde boyattım ama açma boyama yaptırmadım. Saç diplerine yaptırmayacaksın sanırım ombre tarzı. Bence bunu doktoruna belirterek sor. Açık havada diplerime değdirmeden su kadar süre beklesem sorun olur mu diye. Bana 16. Haftada saçlarını boyatabilirsin istersen demişti. Düz boyadım