Ben 19 ocakta kürtaj oldum 8 haftalık dı ama 6. Haftada kalbi durmuştu 22 şubatta kürtajdan sonra ilk reglimi oldum arkasına hemen hamile kalmışım şuan 9+2 haftalık kalp atışını 7. Haftada duydum çok şükür kürtajdan sonra bence kürtaj güzel geçtiyse daha çabuk kalınıyor çünkü kürtaj olduğum gebeliğim 3. Ayın sonunda olmuştu