Elf-krcbl Kızlar artık 40 haftanın içindeyiz pazara kadar gelmezse pazar acilden yatış yapıp doğumu başlatacaklar ilk doğumumda aynen bu şekilde oldu ne önerirsiniz doğumu başlatmak için ne yapabilir kendi sancılarım gelsin istiyorum 🫣
donovan26 Elf-krcbl düzenli yürüyüş+ merdiven çıkma+ pilates topunda zıplama + ahududu yaprağı çayı + hurma yemek + ananas yemek+ korunmasız ilişki yaşamak. Not aldıklarım bunlar :))
aslihanardihan Elf-krcbl iyi geceler bende 40 haftanın içindeyim sancı açılma yok yok pazar gününe kadar kendi gelirse gelicek gelmesse suni verilecek
zeyn_ppp206 Elf-krcbl bende 40+4 .2 gebeliğim hic bi belirti yok nabacgz biz ya ilkinde suyum gelmisti
Elf-krcbl busek0987 cuma günü vajinal muanedrn sonra geldi 3 gün kanama lekelenme şeklinde devam etti ama beklemedeyim daha
busek0987 Elf-krcbl benimde cumartesi geldi cuma vajinal muayeneden sonra ama hala gelen giden yok arada ağrılar oluyor tabi ama herşey yolunda 39 haftalık oldum
Elf-krcbl donovan26 vallaha ilk gebeligimdede yine pazar günü 41 hafta oluyodum kendi ayaklarimla gittim bundada aynı gözüküyor gibi😀
melike071 aslihanardihan bana da bugün doktorum öyle söyledi inşaAllah o güne kadar kendi sancımız başlar
aslihanardihan zeyn_ppp206 ben ilk çocuk 39+5 gecesi nişan geldi sabahı hastaneye gittim 11 gibi sancını evde çek dedi 4-5 gibi tekrar hastaneye gittim 7.30 da oğlum geldi
aslihanardihan zeyn_ppp206 şimdiki 40+3 bendede belirti yok açılma sancı yok pazara kadar gelirse kendi gelecek gelmesse suni