38+3 teyim ve Çok fazla mantar enfeksiyonu var şu an bugün biraz akıntı gelince su geldi sandım hastaneye gittim nst ve muayene yapıldı açılma yok su gelmesi de yok nst de her şey yolunda bebeğin başı çok geride dedi ebe bu ne demek acaba bilen var mı nasıl öne çekebiliriz