Yelis ne içersen iç Ya da ne yemeğe çalışsanda bulantıda baş ağrın varsa bile geçmez.
Öyle zor ki bende ilk haftalarda ölüyordum. Kusmaktan artık.
Acile gitmiştim. Serum taktılar. Ve birde parol çözelti damar yolundan uygulanmıştı.
Çok kötüysen. Ve
Vücut direncin düştüğüse serum en iyisi
Sonrasın da iyi oluyorsun