Sat’ tarihine göre bugün 8+0 ama ultrasondan 10 gün önce bakıldığında kese yeni görüşmüştü 5mm dediler bugün ultrasonla vajinal bakıldı 10 mm 6 buçuk haftayla uyumlu dedi ama kese nin içi boş bebek yok. bugün beta değerim 10.877 sizce geç döllenme mi yoksa boş gebelik mi doktor cumartesi gel bakalım kalp atışı ve bebegi görmemiz lazım yoksa boş gebelik dedi en geç kaç haftada gördünüz varmı böyle birşey yaşayan aranızda yazın lütfen