yeliz1923 Eliffff58 3. Hamilelik kasıklarımda hissediyorum çalışıyorum da artık merdiven in çık zor geliyor 😁
sibel3329 Gebelik. 19+3 olduk. 2 haftadır çok net hissediyorum. Uzandığımda daha çok hareketlerini hissediyorum. Bugün kontrolümüz vardı. Alt karnım çok ağrıyor hala. İlk gebelikte böyle ağrılarım olmamıştı. Bebek ters duruyormuş. O sebep oluyor sanırım
sibel3329 Eliffff58 bende de taş var. Korkuyorum taş yerinden oynayacak o dayanılmaz ağrılar olursa gebelikte nasıl katlanacağım diye. Doktora gittiniz mi.