tepegoz Kızlar son adetim 30 mayıs 11 nisanda doktor yumurta çatlaman var dedi ilişki önerdi ilişkide oldu 3 gündür adetim gecikti gebelik varmıdır
Papatyakiz tepegoz sabah ilk idrarla yap canım. Benim reglim 1 gun gecikmisti gece test yaptım 2.cizgi silik bir şekilde çıktı daha sonra sabah ilk idrarla yaptım 2.çizgi çıktı. 5+4 gebeyim şuan
Nims Papatyakiz benim de bugün 1.gun gecikmenin sabah yaptım negatifti sizin de sonradan pozitife döndü değil mi
Papatyakiz Nims ilk yaptığımda 2.çizgi silik bir şekilde çıktı gece yapmıştım. Sabah yaptığımda direk 2. çizgi çıktı canim.
tepegoz Erkek gebelik kitlerinden aldım tek çizgi çıktı sonra bir gün sonra sağlık ocağında beta testi yaptırdım 81.9 çıktı pozitif oldu şimdi pazartesiyi bekliyorum net bilgi için