Mavi yumos kullanıyorum. Eskiden herkes bana yaklaşınca ne kullanıyorsun çok güzel kokuyor derdi. Şimdi makinadan çıkarınca kokluyorum zerre kokmuyor. Makinam Arçelik temiz yıkıyor sorun yok ama asla yumuşatıcı kokmuyor. İlk suyu alırken yumuşatıcı bölümünüde alıyor artık. Bunu fark edince yumuşatıcıyı sonradan eklemeye başladım. Ama yinede eskisi gibi kokmuyor kıyafetler