Benim son reglim 16 mart, adetimden 2 gün önce testim pozitif çıktı ve 16sı beta testi verdim, 33tü, sonra 111; 140; 271 ve 473 şeklinde ilerliyor, kanamam ve s de yok, bu şekilde beta değerleri olan, daha sonra normale dönen var mı? Doktorum çok erken bildiyimi ve geç mayalanma ola bileceğini söyledi