ceha korkutmak istemem sizi ama neyle karşılaşacağınızı bilin. Tam doğuma yakın olduğunuzda ki sancılar çok şiddetli geliyor. O yüzden öyle demişlerdir.birde sancı gelme süresi azaldığı için, bazen dakikada 2 defa gibi, dayanılmaz hissediyoruz haliyle . Ama şöylede bişey var öldüm geldim diyen herkes ikinci üçüncü çocuğu yapıyo, doğuruyor.demekki o kadar korkulacak bir durum yok. Böyle olsa kimse ikinci çocuğu yapmazdı. Öyle düşünüp motive edin kendinizi. Bende sancılara dayanamıyorum diyordum ama 2. Doğacak yakında